Procés de remetre

És possible que el seu veterinari habitual decideixi remetre la seva mascota a Ars Veterinària; sabem que aquesta situació pot causar-li ansietat per desconeixement cap a nosaltres o cap als nostres protocols de treball, i també, perquè pot ser que el seu gos o gat estigui en un moment de salut complicat. Per això intentarem fer-li fàcil aquest complicat moment el màxim que ens sigui possible.

Ars Veterinària disposa de diferents serveis i un gran equip clínic i humà que està a la seva total disposició per facilitar-li la seva estada amb nosaltres.

El procediment funciona de la mateixa manera que en medicina humana, quan el seu metge de capçalera decideix remetre'l a un especialista d'un hospital. Després de la consulta i tractament, si així es requereix, el seu veterinari seguirà prestant-li la seva atenció veterinària general.

En aquesta web intentarem solucionar tots els seus dubtes sobre què passa quan el seu animal ens és remès. Coneixerà el nostre equip veterinari, els nostres serveis, què necessita portar, com contactar amb nosaltres i moltes altres coses que esperem que li siguin d'utilitat.

Sabem que aquest moment pot ser complicat per a vostè i intentarem facilitar-li la situació en tot el que sigui possible.

Procediment de remetre

El seu veterinari ha de posar-se en contacte amb nosaltres per a informar-nos del seu cas, i si no es tracta d'una urgència, programar la seva visita. Vostè mateix pot sol·licitar hora trucant al 93 285 84 00.

Documentació a portar

És important que dugui amb vostè l'informe mèdic del seu veterinari, anàlisis, cartilla de vacunació, radiografies o altres proves de diagnòstic, i fins i tot les medicacions que li estigui administrant a la seva mascota. Nosaltres prendrem nota de tot i li retornarem els originals.

En la mesura del possible, per  evitar pèrdues i minimitzar riscos d'infeccions creuades,li agraïm que no porti objectes personals (llits, flassades, plats, joguines...); li garantim la comoditat del seu animal mentre estigui amb nosaltres.

A l'arribada

Avisi el nostre equip de recepció. El seu veterinari ja ens haurà informat prèviament. Prendrem nota de les seves dades per poder procedir a la visita. Funcionem amb horari concertat, per tant, si no disposa de cita prèvia pot ser que per volum de treball no el/la puguem atendre al moment; exceptuant per descomptat les urgències.

La visita

El nostre equip veterinari revisarà tota la documentació que hagi portat, realitzarà una exploració clínica del seu animal i després de comentar amb vostè la situació per la qual ha hagut de venir al nostre centre, li explicarà la possible llista de problemes que puguin afectar  la seva mascota, els pronòstics i/o la possibilitat de realitzar altres proves o tractaments si així es precisen.

Una vegada s'hagin completat els procediments necessaris la seva mascota anirà a casa amb un pla de tractament. Així mateix, informarem el seu veterinari de tota la situació.

Si la seva mascota ha de romandre amb nosaltres

De vegades, pel tipus de proves a realitzar o per requeriment del pacient, la seva mascota ha de romandre amb nosaltres. En aquests casos disposem d'un horari de visites, de dilluns a diumenge de 16 a 20 h; però li aconsellem parlar amb el veterinari responsable d'hospitalització o d’UCI per discutir les necessitats individuals de cada pacient.

De dilluns a diumenge, de 14 a 15 h, el veterinari responsable d'hospitalització o de l'equip de l'especialitat que correspongui es posarà en contace amb vostè per a informar-lo/la de la progressió del seu animal i de la necessitat o no de realitzar més proves o procediments.

La seva mascota estarà sota la cura veterinària i de les nostres infermeres les 24 hores del dia.

Honoraris

El nostre personal li realitzarà un pressupost orientatiu del cost dels nostres serveis. En ocasions és difícil poder fer una estimació clara de totes les proves que serà necessari realitzar, però el/la mantindrem informat/da en tot moment i no s'efectuaran proves sense la seva autorització prèvia.

Es requereix fer una previsió de fons del 50% de l'import del pressupost ORIENTATIU i abonar la totalitat en recollir la seva mascota. Si els honoraris arribessin a una quantia important, o si el seu animal es quedés amb nosaltres diversos dies, aniríem informant i revisant amb vostè els costos de la factura. Acceptem les principals targetes de crèdit.

 

 

Facebook Slider
Facebook Slider

Facebook Slider